onsdag 6. mars 2013

Stoffer innkjøpt i India

Når man reiser rundt i verden - så er det klart at man ser det man interesserer seg for.

Jeg har vært i India 2 ganger nå - og synes det finnes SÅ mange lekre stoffer der. Jeg skulle ha tatt med meg alt jeg så tilbake hit til Norge og Trondheim.

Men så enkelt er det nok ikke.

Men jeg har kjøpt disse stoffene på mine reiser.



Utsnitt fra denne Sarien som er orange i hovedsak -
men er rødlilla på enden med broderte blomster på.
Den er antagelig i en polyester kvalitet.

Utsnitt av den orange delen av Sarien.
Denne delen har også broderte mønster på

Sarien har selvsagt en gulldekor langs hele lengden.
En Sari er mer enn 6 meter stoff

Dette er brodert silke.
Fargegjengivelsen blir feil på bildet her.
Bunnen er brun - og har lilla broderte blomster.

Den grønne Sarien jeg tok med meg denne gangen er i et Gull-lame lignende stoff

Det er også en polyesterkvalitet og er nesten gjennomsiktig.
Bør nok fores.

Enden av Sarien har brokadelignende mønster.
Passer for den som liker glamour!

Ønsker du noe fint av de - som putetrekk osv - så er jeg lydhør for å sy det til deg altså. For stoffene er bare lekre og du får garantert noe som ingen andre har her i vesten.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar.